Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

12. mars 2011

En liten oppmuntring

Først vil jeg bare si tusen takk til dere som var med på min lille utfordring igår! Det er så gøy når noen vil være med - ny sjanse igen neste fredag!
Som jeg lovet igår skal en av bidragene fra "Gammeldags fredag" få tilsendt en liten oppmuntring.
Jeg har funnet frem denne koselige boksen som den heldige skal få.

Jeg fikk hjelp av datteren min, Frida. Hun trakk vinneren som ble nr. 8 - "Beth's småting" !








Gratulere Beth!!Her ser dere den gamle og fine boksen til Beth, som hun har gode minner knyttet til. Besøk bloggen hennes HER



Ønsker dere alle sammen en fin lørdag!

4 kommentarer:

lilleba sa...

Så koselig at Beth vant premien !
Det knytter seg mange minner til gamle ting en har arvet..

Ha en god helg.
Klem fra Lilleba

Beth sa...

Har akkurat sittet på kjøkkenet og tatt en kopp kaffe sammen med mannen min da jeg sier til han: "Nå skal jeg gå ned å skrive en kommentar hos Lenemora`s verden og takke for det koselige tiltaket hun har laget for oss med Gammeldags fredag"!
Og hva er det jeg leser???
Er jeg den heldige som er blitt trukket ut? Ååå, såå glad jeg ble nå? Tusen, tusen takk!
Syntes dette med Gammeldags fredag var et kjempekoselig tiltak fra deg og jeg kommer nok til å glede meg til hver eneste fredag og alle de fine innleggene.

Nå ble det en ekstra koselig lørdag for meg,
håper din blir like fin!

Klem fra en happy Beth...:-)

MissMette sa...

Hei Lenemora :)
Skulle sende inn jeg også, men fikk ikke tid - jeg får prøve meg igjen neste fredag :) Mange fine bidrag du har fått inn - og så dukker det opp andre bloggere som jeg ikke har vært innom før :) koselig...
Gratulerer så mye til Beth :))
Ønsker deg en fin fin helg videre.
Klem fra Mette

Atelier Kari sa...

Så fin ide med gammeldags fredag! Nydelig vårbilder du har!