Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

13. mars 2011

Utflukt til Stora Holm Säteri

For en uke siden var jeg på besøk hos min gode venninne Irene (som har bloggen: Irenes Hus). Vi storkoste oss! På lørdag formiddag tok vi turen litt utenfor Gøteborg til Stora Holm säteri der Nyblom og Kollen. har sitt fabrikk utsalg

Der kan man gå rundt i ulike små butikker som selger massevis av søte, småting som vi bloggere faller pladask for!
Mere bilder fra butikkene kommer i et senere innlegg her hos meg.


Dette innlegget har bilder fra den kjempekoselige kafeen de har på stedet der. Her er bloggerinnen på vei inn for å få seg en kakebit.

 Et koselig bord med påsmurte rundstykker og hjemmelagde kaker, her var det bare å forsyne seg og legge penger i skålen.




Et koselig bord med påsmurte rundstykker og hjemmelagde kaker, her var det bare å forsyne seg og legge penger i skålen.

Muffins med tyttebær, sjokoladekake som var litt rå i midten (nydelig!) påsmurte hjemmelagde runsdstykker med ost og eple/fersk timian, kanelbullar.
På bordene stod leirpotter med pelargonia som akkuart hadde begynt å få nye grønneblader. Ellers var alt annet hvitt, gulv, vegger og tak.


Jeg måtte selsagt forevige den koselige toalettet, lyst og trivelig, her kunne man sitte lenge og bare se på bilder og nyte stemningen!
Takk for en kjempekoselig utflukt, Irene - er så glad jeg kjenner deg!
Flere bilder fra butikkene her, kommer i senere innlegg, kanskje allerede imorgen...
Dessuten brygger det opp til ny trekning her hos meg, med noe jeg selvsagt har kjøpt hos Nyblom og Kollen!

5 kommentarer:

lilleba sa...

Ja, her kan man "gå berserk" :D
For et idyllisk sted !

Klem fra Lilleba

sylvia sa...

hei. for et nydelig sted, heldig deg, kan tenke meg du hygget deg masse der,
flott bilde av deg,
ønsker deg en nydelig dag.
klem fra sylvia

Beth sa...

Så koselig?
Minner meg litt om Bærums Verk...

Kari-Anne sa...

Der så det veldig koselig ut! Kan tenke meg du koste deg:)
God søndag:)

Mitt hvite hus sa...

wow for et sted sier jeg bare..

Klemmer 0))