Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

1. des. 2009

Pay It Foreward-gave i posten


Se hva jeg har fått!
Igår kom det en spennende pakke i postkassen, gjett hvem som fløy lavt over dørterskelen og rev av papiret....

Det var en Pay It foreward-gave fra "Snill Pike". I mai ble jeg med på hennes PAy It foreward, hadde helt glemt det også kommer dette i posten, det var gøy!
Dama bak "Snill Pike"-bloggen er fingernem! Hun syr klær så det koster etter! Det er gøy å følge med på alt denne dama tar seg fore. Tror hun har brodert dette nydelige jule-hånd-håndkle også!

Vakre gullhjerter lå inni forundringspakken også.

Deilig julete og en søt liten nostalgisk boks, gjett om jeg frydet meg når jeg åpnet alle disse skattene!
Tusen, takk Ann Helen!!

5 kommentarer:

sylvia sa...

så heldig du var,
bestandig spennende med pakke i posten,
mye fint du fikk.
ha en fin 1 desember.
klem fra sylvia

Villa von Krogh sa...

Så heldig du er. :)
Nydelige ting du har fått. Kos deg resten av dagen. Her skinner solen så det får bli en solskinnsklem fra meg...

Solskinnsklem Anine

Anonym sa...

Fint a folge litt med dere fra bloggen din. Her er det mellom 24 og 29 grader - veldig deilig - og vi bor perfekt. Vi har mott flere kjente og vaert endel sammen med Elsa og Kyrre fra Oslo. De bor her annenhver mnd., i sitt eget fine hus.
Det er jo julepyntet her ogsa, men far ikke helt den samme julestemningen som hjemme, selvom vi har vart pa flere adventarrangementer i helgen. Vi gleder oss til a se dere snart igjen.
Varme solfylte klemmer fra ma og pa.

Toma sa...

Älskar jul!
Hoppas att få ngra fina presenter Ö

Marit sa...

Gratulerer med kjempefine gaver! Morsomme ting og et nydelig broderi...
Klem Marit :o)